Vattenfall oficjalnym sponsorem najważniejszego wydarzenia sportowego 2007 roku w Polsce

Firma energetyczna Vattenfall dołączyła do grona oficjalnych sponsorów przyszłorocznych Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym. Zawodom, które odbędą się w dniach 23-28 stycznia 2007 roku na warszawskim Torwarze, towarzyszyć będzie szereg atrakcji przygotowanych dla warszawiaków przez sponsora. Wsparcie finansowe Mistrzostw jest kolejnym etapem długofalowej inwestycji firmy w budowę silnej marki Vattenfall w Polsce.

„Mistrzostwa Europy w Łyżwiarstwie Figurowym będą niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem sportowym w przyszłym roku w kraju. Dla Vattenfall 2007 rok jest także wyjątkowy ze względu na pełne uwolnienie rynku energetycznego. Od lat firma świadomie buduje w Polsce silną markę i pozycję lidera w branży. Sponsorując tak popularną i prestiżową imprezę sportową, chcemy zwiększyć rozpoznawalność Vattenfall i być bliżej naszych potencjalnych klientów” – powiedział Piotr Kędzierski, dyrektor ds. komunikacji w Vattenfall Poland.

Po 99 latach Polska ponownie będzie gospodarzem europejskich zawodów w łyżwiarstwie figurowym. Według organizatorów, w Mistrzostwach weźmie udział 145 zawodników z 34 państw, a ich zmagania będzie oceniało 62 sędziów. Przed publicznością zaprezentują się zawodnicy z czołówki europejskiego łyżwiarstwa figurowego – soliści, pary sportowe i pary taneczne. Polskę reprezentować będzie, między innymi, utytułowana para – Dorota Zagórska i Mariusz Siudek.

„Gorąco kibicujemy naszym reprezentantom, jednocześnie ciepło myśląc o mieszkańcach stolicy. Dla nich przygotowaliśmy szereg atrakcji” – powiedział Piotr Kędzierski. Vattenfall, który w tym sezonie sfinansuje popularne od kilku lat świąteczne dekoracje Nowego Światu, dodatkowo doda magii temu wyjątkowemu miejscu specjalną niespodzianką związaną z Mistrzostwami. „Miło zaskoczymy także kibiców, którzy udadzą się na Torwar, by oglądać popisy najlepszych zawodników na naszym kontynencie” – dodał Piotr Kędzierski.

W kraju Mistrzostwa będą transmitowane przez Telewizję Polską i Eurosport. O ogromnej, międzynarodowej popularności imprezy świadczą planowane transmisje w większości państw europejskich, a nawet w takich krajach, jak Stany Zjednoczone, Kanada, Japonia, Chiny czy Korea Południowa. „Liczymy na to, że na sponsoringu wydarzenia mogą skorzystać siostrzane spółki Vattenfall w Europie – w Szwecji, Finlandii, Danii i Niemczech” – zakończył Piotr Kędzierski.

Related posts

Top