Wiadomości branżowe

Mike Tyson wkracza na ring reklamowy

Mike Tyson wkracza na ring reklamowy
„Chciałbym pozwiedzać, żyć w spokoju i odrzucić negatywną stronę” – oznajmił po przylocie do naszego kraju najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej w historii boksu. Mike’a Tysona, nową twarz napoju energetycznego Black, specjalnie

„Chciałbym pozwiedzać, żyć w spokoju i odrzucić negatywną stronę” – oznajmił po przylocie do naszego kraju najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej w historii boksu. Mike’a Tysona, nową twarz napoju energetycznego Black, specjalnie dla FoodCare sprowadziła do Polski należąca do grupy 365 PR,  agencja Gold Label Agency.

Gold Label Agency doskonale wyczuła gorący ostatnio trend bazujący na pozyskiwaniu do promocji produktów celebrytów światowego formatu. Chociaż ich gaże sięgają setek tysięcy a nawet milionów złotych, inwestycja w rozpoznawalną twarz jest doskonałą strategią marketingową. Gra wydaje się być warta świeczki, bowiem gwiazda musi być przekonana o jakości marki, żeby ją reklamować i tym samym, pociąga za sobą rzesze fanów. Tajemnicą nie jest, iż najskuteczniejsze reklamy to te, w których do zakupu zachęcają ludzie filmu lub sportu.

Tomasz Orzechowski, Dyrektor Zarządzający agencji 365 PR i właściciel marki Gold Label Agency mówi: „W ciągu ostatniej dekady ilość reklam z udziałem znanych ludzi w USA, Australii i Wielkiej Brytanii wzrosła o 100%. 80% spotów w Ameryce, które zanotowało najwyższy wskaźnik zapamiętywalności, to właśnie te z udziałem celebrytów, podobny proces zachodzi obecnie w Polsce. Więc teraz najważniejsze to trafić z doborem gwiazdy i znaleźć nieograną twarz. Chodzi o odpowiednie skojarzenia i umiejętną grę nimi.”

Właściwe powiązanie grupy docelowej z doborem celebryty to klucz do sukcesu. Wybór Tysona na nową twarz Blacka nie jest przypadkowy. Tyson ma wizerunek niezłomnego. To człowiek z niezwykłą krzepą fizyczną, ale i siłą charakteru: barwna osobowość idzie w parze z bezkompromisowością i indywidualnością – były bokser zawsze podąża swoją własną drogą, bez względu na opinię publiczną. Poza tym, to nazwisko rozpoznawalne nie tylko w Polsce – Mike’a Tysona znał cały świat, a ostatnio przypomniał sobie o nim na nowo za sprawą filmów „Kac Vegas”. Co więcej, Tyson jest Amerykaninem, co w połączeniu z obcojęzyczną nazwą napoju energetycznego, który sygnuje i reklamie w wielkim stylu, pomoże zaistnieć jako produkt zagraniczny, w domyśle bardziej ekskluzywny od polskich propozycji.

A to już wiesz?  Valero mistrzem świata w boksie w wadze junior lekkiej organizacji WBA

Szczegółowe warunki kontraktu boksera na firmowanie Blacka owiane są tajemnicą – nie wiadomo, na jaką wartość opiewa, wiadomo tylko, że został podpisany na minimum dwa lata. Wielomilionowy budżet kampanii reklamowej świadczy o tym, że FoodCare nie tylko walczy z rywalami konkurencyjną ceną, ale i inwestuje sam produkt, oraz buduje relację z jego kosumentami.

Więcej informacji na ten temat na stronie: www.miketyson.pl


365 PR  to dynamicznie rozwijajaca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki – jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku social media rozwija autorskie aplikacje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku. 

http://www.facebook.com/365pr

http://www.365pr.pl 

 

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy