Oryginalne koszulki reprezentacji piłkarskich

„A Ty za kim jesteś?” – pod tym hasłem – spójnym z najnowszą kampanią telewizyjną – 1 maja br. rusza piłkarska akcja promocyjna marki Carlsberg. W ramach akcji fani piłki nożnej mają niepowtarzalną okazję, by wygrać oryginalne koszulki ulubionych reprezentacji, którym kibicują podczas najbliższych Mistrzostw! Kupując promocyjne opakowania Carlsberga można także wygrać nagrodę główną – wyjazd dla zwycięzcy i dwójki jego przyjaciół, do kraju ulubionej reprezentacji. Akcja potrwa do 11 lipca br.

Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Aby wziąć udział w akcji Carlsberga wystarczy kupić dowolny, promocyjny produkt marki Carlsberg, oznaczony piłkarskim logo Carlsberg Part of the Game i hasłem zachęcającym do wspólnego kibicowania „A Ty za kim jesteś?” oraz wybrać drużynę, której się kibicuje.

Pod kapslami butelek i kluczykami puszek Carlsberga należy szukać unikalnych kodów. Aby otrzymać nagrodę należy zatrzymać oryginalny kapsel lub kluczyk, wskazać drużynę, której się kibicuje wysyłając sms-em znaleziony kod wraz z nazwą kraju, któremu się kibicuje na numer telefonu:70918 lub rejestrując te informacje na www.carlsberg.pl.

Każdego dnia promocji, co 90 min. losowane będą oryginalne koszulki reprezentacji wybranej drużyny. Z kolei 11 lipca odbędzie się losowanie nagrody głównej – wyjazdu do kraju, którego reprezentacji się kibicuje.

„Tegoroczne Mistrzostwa są wielkim piłkarskim świętem, na które czekamy razem z kibicami. To doskonała okazja, by wspólnie z grupą przyjaciół i przy prawdopodobnie najlepszym piwie na świecie – Carlsberg, oglądać piłkarską grę zagranicznych reprezentacji na najwyższym poziomie. Carlsberg, będąc od lat wielkim kibicem piłki nożnej, przygotował dla swoich konsumentów ponad 1000 unikalnych koszulek zagranicznych reprezentacji piłkarskich, biorących udział w Mistrzostwach” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.

„Wszyscy coraz mocniej czujemy zbliżającą się, piłkarską atmosferę tegorocznych Mistrzostw. Carlsberg poprzez najnowszą akcję konsumencką ‘A Ty za kim jesteś’, zachęca wszystkich fanów piłki do kibicowania swoim ulubionym zagranicznym drużynom. Każdy zakupiony Carlsberg to wielka szansa na wygranie oryginalnych koszulek jak i piłkarskiego wyjazdu z grupą przyjaciół” – dodaje Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg.

Promocja jest częścią kompleksowej akcji Carlsberga pod hasłem „A Ty za kim jesteś”. Akcji towarzyszy m.in. kampania internetowa prowadzona na portalu www.onet.pl, na którym marka Carlsberg jest sponsorem sekcji piłkarskiej, oraz na portalu społecznościowym Facebook, gdzie Carlsberg ma już swoje konto.

Autorem nowej, towarzyszącej promocji, odsłony strony internetowej marki www.carlsberg.pl jest agencja interaktywna Byss.

Za kompleksową obsługę techniczną promocji, jak też obsługę prawną odpowiada agencja Euro RSCG Marketing House.

Autorem kreacji oraz strategii promocji akcji „A Ty za kim jesteś?” jest Saatchi&Saatchi Polska. Agencja jest również autorem projektów graficznych promocyjnych opakowań Carlsberga i materiałów POS wspierających akcję w punktach sprzedaży.

http://media.eurorscg.pl/pr/161227/oryginalne-koszulki-reprezentacji-pilkarskich-w-najnowszej-akcji-promocyjnej-marki-calsberg

hastagi na stronie:

#this time for africa koszulka #koszulka this time for africa #Koszulki This time for africa

Related posts

Top